Fredagen 19December 2008 - Begravnigen o sista julbordet.

God kväll mina kära vänner <3
Har en extrem huvudvärk så jag kanske inte skriver så mycket nu. Tyvärr. Förlåt mig :P
Nu har jag varit på Farmors begravning, De var jobbigt, ledsamt o många tårar. Saknar dig farmor.
Jag minns när jag var liten så fick jag hjälpa dig med maten o så mycket kul vi gjorde, de var jätte kul :') Tack för alla fina minnen.
De känns tomt utan dig, :'(

Sen så har jag jobbat, Nu är ÄNTLIGEN julborden över på Hotell Plaza. Nu är jag extremt tött på allt som har med julbord o göra, Blä. Så nu är de över! Tack!
Emelie's kusiner kommer på söndag eller måndag, så de blir väl o vara med de då :P Men på Måndag ska jag ju ut o åka, Till Mariestad. o hem och hämta mina julklappar,
Imorgon så ska jag ut o julhandla med Emelie. får se vad jag hittar. Ska försöka köpa något till : Emelie, Cornelia, Emelie's förälldrar, Farfar, Robin, Mamma och pappa. Känns som de kommer bli svårt o hitta något till alla dem, men jag ska försöka :P De ska bli jätte kul o få vara med dig älskling <3 ååå! vad jag saknar dig, <3 Nu har vi inte varit på länge känns de som <3
Jag älskar dig Emelie <3
Pussar o kramar
God natt // Niklas
Nu ska jag gå o diska sen sova, Höres imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0