Lördagen 20December - 4 Dagar kvar

Hej kära läsare :)
Nu var de ännu en dag närmare jul. Idag tror jag att Sabina skulle flytta till en ny lägenhet.
Hoppas de går bra för henne. :P Har skickat lite sms med Otter idag med. Han kunde inte på måndag så jag skippar att åka till Mariestad på måndag, åker till dem efter jul o ny år istället. Blir säkert bra,
Snart är de jul, Emelie o jag var på bergvik i Karlstad idag, de var fullt på parkeringen, har nästan aldrig sett så mycket folk,
Nu har jag köpt julklappar till Emelie, Robin, Mamma och Pappa. Ska köpa till Emelie's föräldrar nästa vecka. Ska bara komma på något, :P
Emelie sitter i köket hos mig o lyssnar på P!nk, haha, de är ingen vidare musik :P haha, Förlåt.
Jag har försökt trallat upp en julgrans belysning idag men de var helt o håller hopplöst. Satt i 2timmar o fick inte de o funka.
Imorgon tror jag att Malin o hennes familj skulle komma hit, blir kul de :P
hmm, vad ska jag göra mer imorgon då? hmm, vet inte riktigt. tror de blir mest o ta de lugnt, Jo! de är ju söndag då ska jag ju åka till Edsvalla o köpa Aftonbladet av Emelie's syster.
Sen åker vi kanske till Mormor o morfar och spelar kort :P hoppas jag vinner. :P
De gör jag säkert inte, de gör säkert Morfar.
Vi ska väl kanske sova snart Emelie o jag. jag börjar bli trött, somna ju sent igår o gick upp tidigt idag,
Jag älskar dig Emelie <3
God natt
//Niklas
  God jul på er :P Snart dags och ta sitt årliga bad :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0