Onsdagen 17December 2008 - En vecka kvar

Hej alla trogna vänner :P
Nu har jag skickat iväg årets jul kort :P blev bara elva i år
Idag har de inte hänt mycket. Tråkig dag. kanske händer något ikväll om man har tur.
Har bara tagit de lugnt idag, Har skjutas Emelie till skolan fram o tillbaka 2gånger,
Så jag har varit på vägen en hel del idag. Sen så har jag även tankat. Bensinen är ganska så billig nu 9:94kr på Jet. Undra hur länge den stannar på de?
Har inte hört något från mina bröder idag (Otter,Axel&Adde) Undra om Otter tyckte om fiskmåsen igår? Måste fråga han de sen ikväll. Ifall de var gött så ska jag be om recept o lägga ut de här :P
Axel han jobbar säkert, Hoppas de går bra :P men de gör de ju alltid för Axel.
Adde vet jag inte vad han gör men han är säkert med Linda o Spelar World of Warcraft.
Wow är ett underbart fantastiskt spel som man blir spelberoende av,  Fan jag är fast i de med typ, Saknar de. Har dock inte spelat på 7månder men jag längtar tillbaka, Men vill inte in i de igen, Sitta vid datorn minst 12timmar per dag. De är inget liv.
Man vill ju leva livet, :P
Vad händer mer idag kan man tro?
Nu om en stund så ska jag väl åka och hämta Emelie i skolan sen så ska vi åka hem till Edsvalla. Och hälsa på Svär far o svär mor :P Och självklart Cornelia (Emelie's lilla syster)
Tror Emelie skulle plugga när vi kom ditt men vet inte riktigt.
Jaja, jag tar de som de kommer :) Den som lever den får se som mn Farfar brukar säga.

Nu fick jag ett sms av Emelie, De stod att jag skulle åka o hämta henne nu. SES sen! skriver mer snart :P
//Niklas
Skickat iväg kort nu :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Älskling:) Vad fint du skriver i din blogg=)

Alltid kul att läsa ju.. Försök skriv varje dag om du vill o har lust förstås.. Puss & kram //Emelie

2008-12-18 @ 09:12:43
URL: http://emsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0