Sammanfattning av "Christmas" helgen 27/12-2008 & Min dag :P

Hejsan! Först så vill jag be om förlåtelse för att jag inte har skrivit på hela jul helgen. Förlåt!
Så, på jul afton, Så fira jag med Emelie o hennes släckt,Så de har varit en bra jul.
Dock har saknat snön, men men. man kan ju inte begära allt :P
Så de är nu jul helt o hållet över för i år, Bara ny år kvar.
Får se vad som händer på ny år, Kanske ska till Sabina o fira med bröderna o så :P
Nu sitter Emelie i min säng o skriver för fult på sin blogg.
Hon var med Malin igår. De tog kort till hennes projekt. De är om olika musik stillar.
Nu ska vi sova tsm i våran lägenhet i natt. de var ett tag sen sist, gjorde de i 22dec tror jag :)
haha:P Snart dags o ta bort julgranen med tror jag, den kom upp lagomt till jul o nu ska den ner, vilken ide o ta upp den :P haha! Men den är i allafall fin :) Idag har jag städat ur mitt förråd, de var fult med skit. så jag slängde en hel del dock. men de var gött o bli av med sådant som inte behövs.
Vad ska jag göra imorgon? hmm... De blir säkert ganska lugnt skulle jag tro :P
Blir kanske en sväng till Edsvalla. Vem vet? :P
Skulle vara kul o åka ut o åka med, kanske till Göteborg eller något, bara sådär, men men. Är säkert fullt med folk över allt :P
Var ju bara på bergvik idag, de gick ju inte än att komma o få en liten parkering typ, De är fler nu ön var de var före jul. De är illa, man vill inte åka till bergvik i onödan nu.
Prata lite med otter o Axel igår, de hade de allt bra där hemma i Mariestad. Saknar er bröder :P
Älskar dig Emelie! Tack för att du finns <3
Pussar & Kramar
// Niklas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0