Söndagen 21December 2008 - Malin & Emelie

Hejsan! Nu har jag lite mer tid o skriva. Malin plattar Emelie's hår.
Blir säkert super fint. De sitter i våran säng. Malin ska sova här i natt, brevid Emelie.
Så nu har man 2tjejer i lägenheten :P haha, Älskar dig Emelie <3
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, Vi har varit o handlat julklappar till Cornelia.
Funderar på vad som händer imorgon, men de blir ju aldrig som man har tänkt sig, som idag. Sov till 12. trodde jag inte. Sen så kom Malin hit o ska sova, O sen trodde jag igår att vi skulle till Edsvalla idag men de har vi inte hunnit.
Malin ska vara kvar här i karlstad till Ny år tror hon. Fråga henne nyss :P
Hoppas de blir en rolig dag imorgon med. Men tyvärr så ska jag hem till Gullspång med, men de blir bara en snabbis.
Mamma o jonas ska jag hälsa på. Sen så tänkte jag hälsa på farfar o ge hans julklapp. De blir säker en snabb titt till Robin med.
Men nu ska jag hjälpa tjejerna här, Vi höres! ha de gött!

// Niklas

(Karlstad solen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0