Tisdagen 16december 2008 - Bara 8dagar kvar

Hej alla glada läsare :P
Idag har jag blivit medlem på Blogg.se.
Ska försöka skriva blogg varje dag nu. Kan inte lova något men man kan ju alltid försöka.
Idag den 16dec så har jag börjat handlat julklappar, köpte lite till mamma o pappa o Robin (Min bror)
Ska köpa mer till dem men nu känns de mycket bättre nu när jag har börjat köpt lite. MEN nu är de bara vad jag ska köpa mer till min älskling, Emelie. (Emsaan.blogg.se) Har ni några förslag? Snälla hjälp mig! :P
Sen så har jag suttit o skrivit lite om Elektroterapi idag, ganska interesant att lite ström kan göra så underbar verkan på våran kropp.
Sen så har jag lagat mat, De blev Ris o Kyckling, GUD vad gott de blev :P haha, men de var gott :) Bättre än den fiskmåsen som Otter skulle äta :P
Nu är de snart jul. bara 8dagar kvar o 2 jobb dagar kvar före jul. GÖTT! :P
Denna vecka jobbar jag Torsdag o fredag. Så de är ganska så lungt :)
Nu sitter jag här o pimplar lite coca cola, de är konstigt att något så sött kan vara så gott :)
Nu hör jag att Emelie är trött så vi ska väl sova nu tror jag, Hon ska ju upp till skolan imorgonbitti så jag ska skjusa henne ditt :) hon går lång dag imorgon tror jag till 16:00 :( Tråkigt. men men, så är de att gå i skolan :)

8DAGAR KVAR TILL TOMTEN KOMMER!!?! Sota skorsten! :P
Krama mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0