Torsdagen 18December - Jobbat :(

Hej mina kära vänner.
Nu har jag kommit hem från mitt jobb på hotell Plaza, Usch säger jag bara. Känns inget roligt längre,
Bara julbord hela tiden, Men nu imorgon är de det SISTA julbordet! Jippi!!!
Äntligen säger jag bara, Och imorgon är en ganska så "lugn" fredag, "bara" 145gäster ungefär.
Jag ska på Begravning i morgon :'( Min Farmor, Känns riktigt tomt, Så de kommer allt ett par tårar imorgon :'(
Så de blir och åka 16mil imorgon. För jag ska jobba sen efter begravningen, Jag tycker faktiskt att jag kunna fått ledigt hela dagen tack vare att farmor är en nära släkting, Men jag ska börja så fort de går, kommer inte kännas så kul o jobba imorgon.
Idag har de varit ca 150gäster på julbordet. Jag är kallskänka på julbordet. Ibland äter de som hästar o ibland som myror, idag var de som myror, hoppas de är myror imorgon med :P
Sen så har jag planerat att julhandla på Lördag, Ska köpa de sista julklapparna då. Men vad ska man köpa? De är inte lätt. Sen så ska jag åka hem på måndag nästa vecka med. Då ska jag åka o hälsa på mina kära bröder i M-stad.
Hoppas de är hemma, får väl skicka ett SMS o förvarna de. :P
Undra vilken dag Malin och deras familj kommer, De kommer bli jätte kul på jul lovet när de kommer, Men jag hoppas jag kan vara med älskling en hel del på jullovet. Helst alla dagar :P Får se vad hon säger om de :) Jag saknar díg så himla mycket älskling, De är så här att Älskling o jag kommer inte kunna träffas imorgon, pga begravningen. :( Så de får bli på Lördag istället, Önska de var lördag imorgon. Så jag kian vara med älskling.
Sen så åker hennes familj till Schweiz på sportlovet och är borta i 9dagar, jag kommer klättra på väggarna då, Vill ju med. men jag får inte plats. Så de är ledsamt.  Håller fortfarande tummarna för att de ska bli en plats ledig så jag kan följa med :P Men men. Vad är en vecka på Våra liv? Jag vill ju vara tsm med Emelie resten av våra liv så.
Nu fick jag ett SMS av Emelie, Hon fråga om jag hade somnat. ska snart sova :P Jag älskar dig Emelie.
// God natt Niklas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0