Hej igen! "Bloggtime" :)

Idag är en speciell dag för Emelie och mig. Vi firar 9 underbara månader sen vi möttes för fösta gången. Minns de som de var igår! :) De har gått otroligt fort och vi har haft de helt otroligt roligt under den här tiden.
Jag älskar dig Emelie! Tack för allt <3     icon blogg
Idag har vi varit hemma i Edsvalla och lagat mat och ätit. Sen så var vi med min svär-far till Kil med. Han handla.
Söker jobb gör jag med. om man kunde hitta något någon gång. de vore underbart med. men men, Semester skadar ju inte men, nu börjar de bli för lång semester. Ska på sk Sommarmässa på nästa fredag, hoppas att de kan bli något givande. 
Händer en hel del i veckan dock, Imorgon så ska jag lämna min bil på verkstad och de ska bytta bakre avgasrör på min kära bil. De har gått av, Sen så ska jag försöka boka en besiktnings tid. Och får de och gå igenom där, får muta gubben tror jag :P Sen på torsdag så ska mor och Robin komma och hälsa på. Robin vill väl spela GTA 4, de är väl därför han kommer :P Ska bli kul iaf :P Sen i helgen så ska jag hem till Gullspång och träffa släcktingar.
Sen den 14 Februari (Alla hjärtans dag) så ska jag på Familjemiddag med Emelie's fars släckt. Ska bli riktigt intressant och få träffa dem. Tror vi skulle på någon fin restaurang i Karlstad. Så de blir väl kavaj o slips :P

Jag ska försöka och blogga mer än vad jag gjort, :)
Jag älskar dig Emelie! Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0